Biersommelier met (online) marketing-ervaring
Maak kennis met bierschrijver Frits Dunnink, smaakenthousiast, gediplomeerd biersommelier en professioneel tekstschrijver met reclame- en (online) marketingervaring.
Frits Dunnink (1971) combineert zijn jarenlange ervaring op het terrein van copywriting en marketing met zijn liefde voor bier, koken en eten. Hij is vaste samenwerkingspartner van DPG Media voor branded content op het terrein van bier. Dit najaar is zijn jaarlijkse bier-scheurkalender verkrijgbaar, online en bij de boekhandel. December 2020 verscheen zijn boek ‘0.0 – alcoholvrij bier in de Lage Landen‘ bij Edicola Publishing.

“Frits Dunnink is dé bierkenner van Nederland.”
Ronald Giphart

Diplom Biersommelier
Zijn vakkennis over bier zette Frits Dunnink september 2019 ‘op punt’ door het behalen van het certificaat Doemens Diplom Biersommelier bij de internationaal gerenommeerde Kiesbye Akademie in Obertrum am See (Oostenrijk). Dit vormde het sluitstuk van het opleidingstraject van StiBON.

Culinair schrijver ‘Cum Laude’
Daarnaast rondde hij cum laude een cursus Culinair en Wijnschrijven af onder auspiciën van Onno Kleyn. De lekkerste schrijver van Nederland vond deze woorden bij het overhandigen van het certificaat:
“Konden alle schrijvers in Nederland maar zo schrijven. Alle schrijvers die zich schrijver noemen en die als schrijver ingehuurd worden, bedoel ik. Zeer professioneel ben je, Frits, in alle opzichten. Je teksten zijn een genoegen om te lezen, alles klopt: taal, vorm, het spannen van de boog en de informatie.”
Eet- en wijnschrijver Onno Kleyn